Du är en gurka.

Skrivet den: 2010-01-20, Klockan: 00:36:45,
Vilka fyndiga rubriker jag har. Inga mer ord om det nu. För ungefär en timme sen kom jag hem från en galen kväll. Kul som tusan, och det behövdes! Fotade (eller...sofie fotade) närmare 200 bilder också, så lär väl slänga upp någon hära imorn eller så, för JAG HAR HITTAT KAMERA SLADDEN! lööööve alltså!

Ni ska få se en bild från idag på snygga anna som koncentrerar sig för fullt på spelet vi skapade (varför ser jag bara henne koncentrera sig på sådant som inte är skolarbete?! tål att funderas över, hehe)! Rita och gissa. Riktigt trevligt spel ska jag säga er!

Nånå, imorgon börjar jag 10.30 iallafall , skööönt! Trodde innan att det var torsdag och att jag började 1 imorgon, men kom på att så var ju inte fallet. Gud det är ju verkligen synd om oss nv:are som börjar så tidigt varje dag ;')
Nu tar jag kväll, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0