Yaaaaay

Skrivet den: 2010-01-06, Klockan: 16:21:46,
Hur fucked up känns det inte att sitta och göra läxor nu under lovet? Meeeeen måste man så måste man. Föressten är den läxa jag ska göra inte så hemskt jobbig - ska leta upp en snutt i beowulf filmen och sedan skriva ner den.

Har halvsovit framför mtv i 14 h nyss. Mindre mysigt att sova i soffan men jag överlevde. Egentligen skulle nog jag varit borta hos Sanne just nu, men nej, jag är sjuk som sagt så sitter fast här hemma. yaaaay.
Inte har jag pengar på telefonen heller. yaaaaay.

Här får ni en bild på träskallen som är med i filmen, Grendel. Han är någon slags demon som inte tål ljud (?). I don't geddit. Det låter sjukt äckligt när han äter människohuvuden iallafall...och jag som inte tål smaskaden i vanliga fall. uuuäk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0