Asher Book - Try

Skrivet den: 2010-01-24, Klockan: 23:24:46,
"Vadå??
Har jag kaniner??"

"Eh ja, jävla många kaniner.
"


Hoho, jag vet att ni inte fattar nått, men min syster har förgyllt min dag idag. Vi har hunnit spela lego batman (coolt spel dedär!), diska, städa, gjort popcorn-frilla osv osv, and it was awesome!
Vad som mer har hänt i helg orkar jag inte skriva om , men det var också grymt awesome! (wow vilken bra bloggare jag är, säkert svinkul att läsa!)
Men anyway, imorn är det skola - en timme tidigere än vad jag är van med - not so nice.

Nu ska jag lägga in en jättefin låt, sen ska jag nog sova eller nått i den stilen!


Kommentarer
Postat av: nalle puuh

kebab bra låt!!!!!!!!!!!!!(y)

2010-01-28 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0