Another day, another time

Skrivet den: 2010-01-13, Klockan: 19:24:26,
Hejhallå!

Av någon anledning är jag alltid helt slut när jag kommer hem från skolan? Så la mig och sov ett tag för att orka med resten av dagen. Lite kul, när jag vaknade till var min första tanke "gud, råkade jag somna om, vad är klockan blir jag sen till skolan nu?"
hehe, alltid densamma tanken när jag vaknar på morgonen eftersom jag har förmågan att somna om efter att jag stängt av klockan...men anyway,  f a t t a  vad skönt det var att inse att jag redan hade varit i skolan! Så jag sov ett tag till.
Men nu är jag pigg iallfall, det är ett som är säkert!

Valet om vilken inriktning jag ska välja börjar klarana litegranna iallafall thanx to  > denna sida < och tur är väl det med tanke på att det måste in nu väldigt snart!

Känner föressten att jag inte riktigt orkar med att skriva någonting vettigt här. Kan bero på att jag har fixat mig en till blogg (lösenordsskyddad och hemlig för typ .. alla? haha) och där skrivs det för fullt ska ni veta! Har som inte energin till att skriva på två ställen och då blir det som det blir.

Lägger in en bild ifrån förra våren bara för att jag just fick lust att göra det och för att jag vill ha vår nu, jag behöver ljuset! Blir så glad så fort man ser solen skina ute nu om dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0