Hello tomorrow, goodbye to yesterday

Skrivet den: 2010-01-11, Klockan: 01:30:55,
Idag städade vi bort julen. Skönt tycker jag! Jag har inte riktigt gillat julen i år, ärligt talat. Nåja, får hoppas på en bättre till nästa gång.
Hursomhelst har jag städat som en gälning idag. Det sög. MEN, nuni ska ni veta hur fint mitt rum är! En storstädning behövdes verkligen!

Låg nyss på spikamatta, och nu ska jag minsann bädda ner mig i min renbäddade säng bland massa gosiga täcken och kuddar! Imorgon är det skola, b to the , så behöver bara utvilad. Inte alls taggad på skola, men ska bli grymt kul att få träffa alla igen tycker jag!

Av någon anledning känner jag mig ovanligt positiv idag (kanske inte märks av inlägget men, haha). Känner mig .. lättad? Jag vet inte, men glad är jag iallafall och jag hoppas då det håller i sig till imorgon också! Nu ska jag sluta ordbajsa, godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0