Dance your ass of

Skrivet den: 2010-01-05, Klockan: 03:10:22,
Var på nyårsrevyn idag. Där fick man skratta iallafall!

Har föressten kommit på att jag blir helt förtrollad av att se folk dansa (på tal om nyårsrevyn. var duktiga dansare med minsann). Vetni att jag ångrar att jag slutade med dans. Även om det inte var något jätte seriöst kanske när jag höll på med det, men tänk om jag hade förtsatt! Jag dansade faktiskt väldigt mycket, även hemma. Hade en speciell dans till varje spicegirls låt. Jag har alltid gillat att dansa.
Men sånt är försent att ångra nu. Noooog för att det inte egentligen är försent att börja nu heller, men ... nae. Det är nog ingenting för mig. Jag räcker nog som åskådare.

Duktiga dansare imponerar mig något enormt!

Tyvärr blev jag plötsligt sjuk under revyn. Wuut?! Låter nog allvarligare än vad det egentligen är nu, men man får överdriva lite ibland. Men jag fick hur som helst värsta muskelvärken (inte träningsväärk), ont i huvet och feber.
Not so nice. Kan inte sova heller. Yey, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0