Dance your ass of

Skrivet den: 2010-01-22, Klockan: 18:19:26,

 

Har suttit och fixat lite på bilderna jag skulle skicka iväg idag, inte en enda blev riktigt bra, det är lite illa ändå med tanke på hur många bilder som faktiskt blev fotade! Men men allt kan inte bli perfekt.

 

Måste föressten boka biljetter till showen som nu ska vara 2-3 februari! Det får jag verkligen inte glömma!




Nu strax ska vi iväg till en viss mackdrömande Joel Bylund som blir 17 idaaaag! (shit fick just värsta flashback från när jag skrev på min blogg förra året att han fyllde år, wierdo!) Lär väl bli ett trevligt tårtkalas om inte annat (...fast jag gillar inte tårta, buhu!). PUss på det och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0