... but it's not, it's just the beginning

Skrivet den: 2010-01-07, Klockan: 04:52:39,
Jag, systeryster och faster kollade på 17 again idag. Trodde verkligen inte det skulle vara en sån höjdare. Mina tankar var mer i banan "Zac Efron .... huuuuuh?". Men OJ jag hade fel! Vilken toppenfilm, helt ärligt! Den var riktigt riktigt rolig, diggade rumskompisen ( klicka  H Ä R för att se ett klipp från filmen med honom ), vilken stjärna! Seriöst, det var länge sedan jag skrattade så mycket !

Lätt bästa filmen jag sett iår (haha, även enda filmen jag sett iår tror jag, men allvarlig talat, filmen är värld att ses!) !!!
... och en sak till! Ni som tyckte att Edward var snygg när han klev ur bilen, i Twilight ni vet, hur det nu är möjligt så slår Zac det i denna film! Daaaaaamn! (tror det finns nått litet klipp ungefär vid 1:15 i filmen under, för er nyfikna!). Gissa om Eddy suckade när jag berättade om Zac, "ni tjejer..." var väl ungefär det han orkade svara. Egentligen är jag förvånad själv, har aldrig varit såhär över skådespelare och de...fast egentligen, care! Blir bara roligare att kika film!

Nu ska jag slå på en annan film att somna till. Till imorgon ska jag försöka vara friskare, för detta tar kål på mig, och den lilla energin jag har! Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0