02:49

Skrivet den: 2010-01-23, Klockan: 02:49:37,
Jag har kommit fram till följande:
När jag tänker en massa negativt börjar jag frysa helt galet mycket. Ju mer jag tänker på att det kanske är så, desto säkrare blir jag på att jag har rätt. Det är som att all energi och värme går till hjärnan, och då är det inte så konstigt att man börjar frysa, right?

Nåja, enough med sånt där tröttsnack nu.

...

Nu har jag hunnit bli riktigt trött, så att sova låter som en lockande idé.
Good night sleep tight don't let the bedbugs bite!


Fråga mig inte varför jag laddade upp denna bild. Jag är nog bara trött
.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hm, alltså jag funderade också på det. Men det kan det ju inte vara, vi är ju också studenter?.. eller?

2010-01-24 @ 18:02:51
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0