Solen skiner

Skrivet den: 2010-02-09, Klockan: 23:04:18,
Vilken extreeemt jobbig skolvecka vi har haft hittils!

I måndags hade vi hela tre slöa lektioner, idag hade vi i stort sett bara en lektion där vi hade engelska förhör, imorgon blir det 3 lektioner och på fredag en ynka lektion (som i och för sig råkar vara matte nationella, iiiih!). Gud, gymnasiet är ju verkligen hemskt don't ya think? ;)

(och nej jag är inte dum, jag hoppade bara över att skriva om torsdag för att det är en jobbig dag och man väljer ju själv hur man vill vinkla saker och ting. At the moment känns det mesta possitivt så då är skolan minsann också de, hoho)

Annars har idag bara varit bra. Toppen! (allt förutom att jag missade mitt måste-se-absolut-inte-missa-program !!! Kanske ska man kika in på tv3 play som Aschberg tjatar på om ändå?)

Men anyway, jag och en annan snygging var ute på foto promenad .. typ .. fast det gav nog inte en enda seriös bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0