Lika mystisk och gåtfull

Skrivet den: 2010-02-06, Klockan: 15:31:29,
Hm . Hej min blogg!

Vetni, min blogg kommer nog fortsätta vara såhär o-inehållsrik ett tag till. Har egentligen en massa att skriva om .. men nää, inte ännu, och kanske inte här.

Nu ska jag iallafall ta och sminka mig och leta kläder och lite sånt medans jag öser Lars Winnerbäck innan jag börjar vandra ner mot lompis. Skönt att det inte är lika kallt som igår, så jag slipper gå i min dunjacka och se ut som en levande köttbulle. Tror det kommr bli en toppen kväll iallafall! Undra om kameran får följa med idag? Kanske det!

Kan dessutom tillägga att vill ni mig nått så ring, har noll kronor så inga sms!
Smell ya later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0