Beautiful day

Skrivet den: 2010-02-21, Klockan: 17:14:30,

Igår knallade jag iväg till Sanne och natten spenderades at her place. Hon har ju faktiskt fått lägenhet i stan nu!

Där vid 1 idag fick vi förfrågan om vi ville följa med ut på promenad. Oh yes de ville vi! Bäst att passa på att vara i ute i finvädret! Så jag, axel och sanne vandrade iväg på en en och enhalvtimmes promenad, om inte ännu längre. Härligt kallt var det, och himla fint!





Nyss gick Sanne hem och jag sitter nu och funderar över vad jag ska göra sv min söndags eftermiddag/kväll. Det lutar mot att försöka få lite läxor bortgjorda och sedan umgås med mitt hjärta? Vi får la se. Mer tid vid datan blir det iallafall inte just nu.      HÄJDÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: åhhh, visst blev dom mysiga? lovisa är bäst!!

2010-02-21 @ 18:17:38
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0