Happy daaaay

Skrivet den: 2010-02-18, Klockan: 15:50:40,

Dagen idag gav mig en mindre trevlig huvudvärk. Inte så konstigt eftersom vi hade rätt krävande lektioner matte (b kursen har dragit igång nu), fysik, samhälls (okej .. lätt lektion), och sedan kemiprov. VERKLIGEN TUR att vi fick sluta kring 14.10 istället för 15.50 idag iallafall annars hade jag nog aldrig överlevt! När jag kom hem tog jag en treo och sedan bänkade jag mig framför tvn men en kopp vaniljte.
Helt underbart!

Resten av dagen ska också fortsätta vara precis så lugn, för en sådan dag behövs! Planerna är att nu vänta in ma darling. Vi ska kolla top-model (tjohooo!),  kanske twilight också och bara mysa på! ♥

Idag är föressten en jätte jätte bra dag ! Vet inte ens om det är nån anledning till det. Det bara ÄR, och jag är så glaaaad! Nu ska jag fortsätta kika på sex and the city. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: klara

ah men visst ar det helt javla awesome ?!! Trodde att jag skulle svimma av adrenalin i the shiekra haha

2010-02-21 @ 16:43:50
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0