Barnvaktarkväll

Skrivet den: 2010-02-14, Klockan: 03:22:57,
Mami och Papi klädde upp sig fina och försvann på 50-tals inspirerad fest. Undertiden lekte vi rövare hemma!
Det såg ut blandannat såhär:






Haha jag diggar sista bilden (collaget)!

Herregud som vi har ätit också, popcorn, choklad, glass och fruktsallad .. voivoi! Fast nu var vi ju också rätt många kan jag tala om, så vi var inte feta ensamma!
Nu hörrni ni kom jag på det är rätt så sent och jag ska hoppa i säng snarast, eftersom att jag planerar att faktiskt vara vaken imorgon (senare idag). Det är ju minsann alla ♥dag!

Sovgott dudes!

Kommentarer
Postat av: rebecca

FY OCH FAN VAD LIK DIN SYSTER ÄR DIG

2010-02-14 @ 09:51:29
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0