Midnight Sun

Skrivet den: 2010-02-27, Klockan: 22:47:36,

jeeeees nu är jag hemma igen !
Sitter för tillfället och lyssnar musik och försöker att inte tänka eller känna någonting för jag orkar inte just nu. Allt känns bara tumme ner at the moment. Senare blir det nog film eller så för lär inte kunna somna eftersom jag sov hela tågresan hem sååå.

Eller ska jag kanske börja läsa "Midnight sun" ?? För er twiliht-älskare som kanske inte råkar veta det så har Stephenie Meyer skrivit en ny bok - Twilight fast från Edwards synvinkel. Midnight Sun heter den minsann, och kan ni inte vänta en endaste sekund med att läsa den så finns den att läsa  »här«

Nu ska jag lägga in en bild som jag gillar starkt för att avsluta detta inlägg :

Kommentarer
Postat av: nalle puh

try to smile with me :) ! bilden (y) <3

2010-02-27 @ 23:03:36
URL: http://edwardxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0