Ingenting blir någonsin som man tänkt sig

Skrivet den: 2010-02-01, Klockan: 23:55:16,
Förutom att jag försov mig idag har hela dagen vart totaly awesome!

FICK VETA ATT KENT KOMMER TILL KIRUNAFESTIVALEN, woooooho! Sjukt vad glad jag blev! Det roliga var att jag, Anna och Carro satt och diskuterade just det, någon timme innan jag fick veta att dom skulle komma hit. När man talar om trollen .. typ?

Dessutom så har jag varit och kikat filmen "Det regnar köttbullar". Fyyy vad kul den var! Kul också när det bara är småbarn på bio, dom är så spontana verkligen. Skrattar rakt ut utan hejd, säger precis vad de tänker. Efter det blev det att kolla genrepet till MJ showen, det var kul, längtar tills imorgon när jag får se det färdiga resultatet, tror det kommer bli toppen! ...och jag som trodde att jag inte skulle göra nått alls ikväll. Men saker brukar inte bli som jag planerar som sagt!

Gud vilket bra humör jag är på! Nu blir det godnatt! Peace out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0