If I walked would you run, if I stopped would you come?

Skrivet den: 2010-02-11, Klockan: 19:04:05,
ÅÅÅHH vad sur jag blir ! Ju mer jag tänker på det ju mer inser jag att jag failat på nationella idag. Inte failat som i att inte klarat provet, men det där med högre betyg vet jag inte om jag klarat av så bra. Fan. Fail. Dumma mig. Jävla skit! (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Men det är ingenting jag kan göra åt nu, så man får väl ta och blicka framåt .. till morgondagens prov, huuu! Föressten känner jag mig sjuk. Vill inte gå till skolan alls, men har som inget val. Kan det vara en iallafall liiiiten orsak till att det inte gick helt topp på provet?! Att jag är sjuk alltså? Vi kan ju låssas.

Men anyway, ser framemot imorgon, tror det kommer bli en riktigt mysig dag! Guuud vad skönt med helg! Blir blandannat att kolla på bio - valentines day, tjohoo! ♥


Kommentarer
Postat av: Pamela

ohh hoppas det ditt nästa prov blir bättre! Håller tummarna för dig! :)



Jag vill också se den filmen. Den verkar vara bra. :D

2010-02-12 @ 14:26:01
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0