"...friktionen är dålig!!"

Skrivet den: 2010-02-16, Klockan: 22:08:36,

Rubriken: Ett citat av mig från fysik lektionen, som vi inte ska gå in närmare på! Kände bara för att skriva ner det så jag kommer komma ihåg tills senare! hohoho, det var faktiskt roligt.

Nu i veckan har vi kemiprov, herremingud. Hur ska detta gå? Får mig att tänka att jag kanske borde ta och plugga lite nu? Men allvarligt talat...borde inte OS vara någonting som hade kunnat få lägga alla läxor på hyllan för ett tag? Tror att det är ungefär alla som hade tyckt det hade varit en bra idé! För vem vill egentligen sitta med en massa oförståeliga kemital undertiden Kalla kör så de ryker i skidspåret?
De som är mindre sportintresserade tror jag inte heller hade haft så stort problem med mitt finfina förslag om en läxfri period under OS. Eller har jag fel?
MEN, det blir nog inget mer än en liten önskan med den idén.

Nej jag ska prioritera OS framför läsorna nu. Ferry leder skidskyttet, huliganerna skriker i soffan, hunden är knäpp. Håll alla tummar och tår och spring till tvn nu dudes! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0