Tillbaka igen

Skrivet den: 2010-12-01, Klockan: 19:36:49,
Tillbaka från London, jepp jepp!

Vilken toppen resa! Ibland finns det nog ingenting bättre än att resa. Bilder har jag, och någon dag när jag har mer tid och ork ska de upp här!
Nyss var det träning med barnen, allergisk blev jag, tjululu. Där borde de städas..!

Nu ska jag ladda inför imorgon. Den här tiden på året krävs det mycket bara för att kliva upp ur sängen och faktiskt lyckas ta sig till skolan på mornarna. 14 dagar kvar - 5 prov kvar, och till det en hel del uppgifter. Älska skolan. Eeeeller så inte. Men tur är det att jag har min seriösa Anna med mig!

bajbaj! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Man vill bara åka tillbaka när man kommer hem, det är det som är så tråkigt. ;s



Säg en dag som passar att umgås för dig, så löser vi det :) Puss <3

2010-12-01 @ 21:04:59
URL: http://soniamichaela.blogg.se/
Postat av: Towe

Jag dansar streetdance,hiphop, jazz, salsa, dancehall och cha-cha! Tycker du om att dansa? :)

2010-12-01 @ 21:18:29
URL: http://towek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0