DU BRINNER

Skrivet den: 2010-12-10, Klockan: 14:00:29,
FREEEEEDAAAAAAG! Fy vad skönt att veta att man inte måste upp klockan 7 imorgon, och veta att man inte behöver plugga heller för den delen. Idag på morgonen höll det förresten på att gå illa till. Pappa råkade sätta eld på sin morgonrock då han inte märkte att vi hade ljus på bordet. Ungärfär så här var det:

- aaaaah! pappa du BRINNER!
- va..?
- DU BRINNER! ARMEN!
- va? jaha... (klappar på lågorna så de slocknar)

Sedan luktade det skit i köket, uschusch. Men fasen hur lugn man kan vara när det faktiskt brinner. Forreal!
Talade sedan om för min far att jag hade vetat precis hur jag skulle göra om det blivit värre, för det har jag lärt mig på Katastrof Rädda Liv lektionen. Hurra för mig! Tyvärr blev han inte så impad.

Nu ska jag gå och äta pepparkakor och kolla tv. Hejdå!



Ps. Det kommer bli en trevlig överreaskning om vi lyckas med planen. Bara så det vet, liksom! Fuck you. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0