Bildbomb: London

Skrivet den: 2010-12-02, Klockan: 22:57:11,
Blev lite  bilder från London, här får ni se endel av det!


tips för att inte bli överkörd!


besök på engelsk pub


London bridge


Big Ben!


Den lite äldre versionen av den röda fina dubbeldäckaren!




London eye


memorial nånting till albert nånting, fin var den om inte annat


taxi bil!


galet fina små hus, mitt i London!




toaletten på Harrod's, smått lyxiga?


polispolis!


fint med gamla telefonkiosker, överallt finns de!


..samma med postlådorna


hehe okej liiiite nördig jag känner mig nu, men J.K Rowling bor här


en skorsten till varje lägenhet


fint litet hus i Hyde Park


eeehh..






Oxfordstreet by night. Någon sa att det fanns 50(!) skoaffärer på den gatan!




GUD vilken bra resa det var. Bara GISSA om jag vill, och ska, tillbaka dit! Matilda ♥ London. Resa är verkligen underbart, om det är någonting pengar får spenderas på så är det resor. Kan inte riktigt beskriva resan, så bilderna får tala för sig själva!

Kommentarer
Postat av: annabanan

du är duktig på att fota:):) och det var ju sjukt fint där! ps. jag är ekorren. ds.

2010-12-02 @ 23:12:26
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0