...vi till vår gruva gå ♫

Skrivet den: 2010-08-18, Klockan: 22:27:55,
Hej å hå!
Schemat har kommit upp på nätet nu, vet inte riktigt vad jag tycker om de ännu. Vet inte riktigt vad jag tycker om att börja skolan igen heller... Lite blandade känslor där alltså! Saknar klassen faktiskt och skönt att komma in i ordentliga rutiner. Men om man sedan tänker på vilken PAIN IN THE ASSSS förra året var så vet jag inte om jag är lika taggad på skolan längre. haha. Men what to do, skolan är ju faktiskt nått jäkligt bra, när man tänker efter. Tänkte slänga upp mitt schema också 'cause I know you caaaaaaaaare. Not.

jag skulle tro att jag kommer ha småa självmordstankar varje onsdag..tur jag inte är själv där, och tur man får mat! (eller, får man??). de andra dagarna kan jag nog överleva, häh!


Anyway, tillbaka till dagens verklighet. Jobb!
Men, som jag just räknat ut är det bara 2 ynka dagar kvar! 2 ! Fuckkkin' awesome! På fredag kommer de vara oh happy day, minst sagt!
Inte för att jobbet varit dåligt direkt..har ju haft tur med både arbetstider och arbetskamrat måste jag säga. MEN (och ursäkta mitt ordval) de där helveeetes förbenade väggjävlarna gör mig galen. Fy. Fast jag ska nog inte klaga...egentligen.

Nu har jag planer för att krypa i säng också. Ungefär halv 7 (in my dreams. kommer bli kvart i 7, i panik) ska jag börja trampa ner mot LKAB, min näst sista dag! Överväger att stiga upp extra tidigt imorgon för att
1. jag måste hinna fixa någon lunch att ha med, och
2. jag vill kunna ta det lugnt på morgonen, och
3. jag är knäpp.

Mest troligt kommer jag väl sova till halv 7...av misstag alltså...för de brukat bli så...


Oj satan i gatan vad jag bablar på.  Nu ska jag läsa lite i min nya SOLO tidning sedan blir de natti natti! Take care! :-)

Kommentarer
Postat av: JohannaP

Jag kmr börja 8 varje morgon förutom på torsdagar...gissa om jag vill hänga mig :(

2010-08-19 @ 18:44:02
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0