†¡††α εη f ï Š κ

Skrivet den: 2010-08-08, Klockan: 17:56:06,
Long time no see, igen.
En av tre veckor av mitt sommarjobb har redan passerat, jiiises, de gick fort. Och mer tur med ett jobb får man nog leta efter! Egentligen ska man spendera 8h på jobbet, alltså mellan 7-15. Det gör också de andra sommarjobbarna på LKAB skulle jag tro, men inte jag och Madde inte! Vi jobbar 7-10 ungefär, och där hinner vi också med en fikarast. Life's gooood sometimes ;)
..eller ja, jobbet iaf!

Har hänt en massa jag hade tänkt skriva om men nu har jag lyckats glömma allt ( =det var inte så allvarligt eller viktigt?). SÅ, jag skiter i det. Nu ska jag snart dra mig ut på springtur. 75-90 min säger schemat. No fucking way säger min kropp. haha. Nä. Så illa är det inte, men jag är inte alls taggad för det just nu och dessutom mår inte min hals helt 100% bra. (man ska lyssna på kroppen!). Men jag drar på mig träningskläder sedan får jag se vars jag hamnar! VÄ-RY-NA-JS!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0