Kebne kanske?

Skrivet den: 2010-08-08, Klockan: 23:24:28,
Imorgon ska jag upp kl 6. Inte alls så nice. Men finns någonting possitivt i de hela! Man hinner hem, träna och fixa sig innan andra ens vaknat ännu. Så man har verkligen hela dagen framför sig då, ändå. ;)
Faktiskt känner jag mig lite småarg just nu så är väl bäst att börja förbereda mig för att sova och alla störda drömmar (seriöst, fattar INTE hur min hjärna kan komma på allt det där! ingen brist på fantasi där inte! borde börja skriva upp alla drömmar, seriously).

Föressten har jag fått en liten idé angående min och Annas kebnetur! Måste påminna mig om att berätta om den för henne imorgon. Hade kunnat bli intressant, om nu alla går med på det! :)



(ska man gå på den där? utan att trilla ner? say whaaaat?)


(förlåt anna!)


Båda bilderna är btw från google!

Kommentarer
Postat av: anabanana

jag vann näääääästan:D

2010-08-10 @ 21:09:59
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0