På tiden!

Skrivet den: 2010-08-25, Klockan: 01:06:36,
Klockan är 1 och jag har nu äntligen kommit en bit på vägen med bloggen! (updatera sidan! och btw...har bara hunnit fixa på bloggens "startsida"). Det ser lite klurigt ut ännu och jag ser att de blivit nått fel i någon kodmall (döda mig). Men det är någon annan dags besvär.
DESSUTOM verkar min blogg bara se bra ut på firefox, hoppas det är vad ni använder! annars är ni ena riktiga dumbass...(förlåt).
Känns som om min blogg bara skriker "välkommen till hösten!" och ifs...kollar man ut är det väl de kalla Kiruna också skriker.

Nu ska jag smsa lite med min kära som är i huvudstaden och sedan blir det sova bums! Har en massa planer för imorgon kan jag tala om! Puss och godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: sjöapa

det blev ju jätte fint ju!:)

2010-08-25 @ 16:48:26
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/
Postat av: sjöapa

kan inte du fixa min blogg åt mig när jag är i mallorca?(a) jag bjuder dig på fika i skolan som tack:)

2010-08-25 @ 20:37:46
URL: http://annadaunfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0