Lusekofta

Skrivet den: 2010-08-25, Klockan: 18:57:50,
Idag har hittils varit en mycket mysig dag! Klev upp redan 9 trots att jag är ledig. Städade mitt rum lite snabbt och cyklade sedan iväg till gymmet i, hör här, SNÖSTORM! okej...det var kanske lite att överdriva men inse själva grejen med att de faktiskt...snöade....   Tacka gud de bara varade i några minuter!
Efter det så spenderade jag och min söta vän Anna tre timmar på stan. TRE! I KIRUNA! That's not a piece of cake hörni!
Förresten träffade vi Rebecca på stan också. Hon luktade skog och rök, men hon är söt så det gör inget, hehe. Hon skulle till röda korset så jag och Anna bestämde oss för att styra våra steg ditåt vi med och se här vad jag hittade!

så sjukt snygg bild jag lyckades fota alltså..
Hursomhelst kostade den bara 35:-  bra pris om ni frågar mig !
Fast det var lite småläskigt att dit I have to tell ya. MEN! Johanna p, om du inte vart där redan gå dit hihi de är de värt! :)

Kommentarer
Postat av: rebecacacacacaccaca

Imorgon efter skolan! :D jag åker till tåååååårnäääädaaaleeeen :D

2010-08-25 @ 19:21:06
URL: http://rebeccarebecca.blogg.se/
Postat av: JohannaP

Jag har varit dit men jag hittade ingenting :( ,åste kila dit snart igen ;)

2010-08-28 @ 22:06:03
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0