Cirkus cirkör

Skrivet den: 2010-08-09, Klockan: 23:45:34,
Åh vad det känns underbart att få krypa i säng just nu!
Dagen har bestått av jobb 7.00 - 10.30. Efter det stekte jag hamburgare och tog en powernap innan jag begav mig iväg till cirkus cirkör. Jag var inte föranmäld eller någonting, men blev övertalad att följa ändå och gud vad glad jag är för det!
Det är verkligen förvånande roligt, åååh, jag är så glad att jag lät mig bli övertalad! Att få lära sig saker samtidigt som man spenderar tid med ett helt gäng störtsköna människor, nä, det har jag nemo problemo med! :D (even though i suck..haha)

Kvällen spenderade jag med en 20 min löptur, 20 min stretch och 20 min solning. Kunde nästan inte bli bättre, just då. Eftersom det inte varit något solväder ALLS här i staden och eftersom jag spenderat hela min bedrövliga sommar här så kände jag att 20 min i solariumet inte satt helt fel de!

sov gott allihopa, hoppas ni är lika taggade som jag för en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0