24.08.10

Skrivet den: 2010-08-24, Klockan: 19:10:50,
Åååååh, alltså jag blir så arg. Ingenting funkar som jag vill.  Jag menar verkligen INGENTING, just nu. Men ska nog kanske dra en sväng på badhuset med min kära vän Elisabeth snart. Jag tror det är välbehövligt nu!

Hur som helst. Idag var en lugn dag i skolan. Enda vi behövde göra var att fixa en liten tävling för NV1orna och inget mer. Men snart drar allvaret igång på riktigt. Upp men händerna ni som längtar!    ojj, inte en enda hand ser jag!
Alltså, visst de är skönt att komma in i rutiner osv osv osv, men jag har en tendens att ändå stressa ihäl mig och känna mig pressad till 1000 för att lyckas med precis, precis allt. Det blir en aning tungt i slutet kan jag säga er. Tumme ner för prestationsångest.

Nu ska jag gå och äta frukt för de är gott! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: anna-mimi<3

Varför gröön blogg? xD men de blev fint ändå! x)

2010-08-24 @ 22:29:12
URL: http://annamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0