Snurra min jord igen

Skrivet den: 2009-09-15, Klockan: 13:31:13,
Varit hemma kanske en timme nu. Orienterade alltså idag i varggropen, och jo det gick helt okej ändå. Trodde det skulle bli kaos med min förkylning och tå, men inte då, joel låg väl ungefär på samma handikapp nivå (förkylning, spricka i foten) och vi klarade av en mellan karta på 2 timmar. (y)

Ligger under täcket nu och fryser. Bara myser på. Men ska ta och fixa mig strax, och städa lite tills klockan blir sisådär 3, då blir det att umgås istället! Sedan på kvällen blir det träna med my training buddy sanne, riktigt välbehövligt!
Fast får ta det lite lugnt, och kanske köra ryss-stilen utan skor också. Beror på hur min tå mår.
Sen är det ju idol ikväll också. INTE MISSA! Kanske blir att kolla den med familjen ikväll. För jag råkar ju inte ha någon pojke som vill se den med mig så. Men det blir nog så bra så ändå. Sedan en tidig sänggång. Börjar klockan 8.00 imorgon. Andra gången vi gör det nu på hjampis, känns gaaalet tungt. Men det ska nog gå det med på något sätt. haha.
Nu: time for work. So long! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0