Hurt

Skrivet den: 2009-09-14, Klockan: 20:27:13,
Jag har egentligen inte nån inspiration alls till att skriva .. så blir nog inte långt.
Åt nyss lite fisksoppa som min bror lagat (muums! stark och god. annat mot den där jäkla skol-fisken!). Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag. Känner som inte för att göra nått alls .. och det är ju rätt sent också. Haha, jäklar, jag låter som en 5åring, men whatever, känns inte som någon idé att göra någonting idag. Egentligen är jag sugen på godis, har inte ätit det på länge! Men på en måndag, nej!
Ska nog bara lyssna på mys musik, och ta det lugnt. Inte ska jag då räkna matte iallafall. NÄÄÄVER!
Imorgon är det orienteringsdag, ja vi får ju se hur det kommer gå med den saken.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0