Nollade -

Skrivet den: 2009-09-01, Klockan: 16:25:30,
Jess, idag blev vi nollade. Ja, jag är förvånad om någon på hela skolan missade det. haha. Nä, men det var faktiskt en hel del folk som kollade, vilket inte är så konstigt, det var precis vid lunch.
Det var ... hemskt, men herregud vad jag srattade! Mjöl i ansiktet, bäbä vita lamm ... gissa om jag längtar till nästa år, HEHE!
Tyvärr är mina blider för suddiga, hade vart lite kul att visa ändå !

Förövrigt var det en väldigt lugn dag, skönt! Och samma blir det imorgon. Börjar kl 12 med matte, sen språk sen slutar vi. Hade varit hiiiiimla fint... om jag bara inte skulle vart tvungen att  klippa mig kl 9. Hoff!

Ska färga också, fast det blir mamma som får göra det ändå. Efter att vi varit och ätit på safari idag  (mums, deras mackor!)  så gick jag och johanna och inhandlade hårfärg till mig. Ärligt talat det känns rätt läskigt! Är så van att ha de här ljusa  (eller jaa, men rätt ljust är det ju) håret nu, man samtidigt blir jag less så fort..
Nä, vilken ordspya det här blev, nu ska jag hitta på någonting annat.    Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

NEJ MEN SHIT!! haha vad läskig. jävla skit unge hon är asså!

men ska hon gå i din klass eller hur blire med skolan?



tack så mkt ^^

2009-09-01 @ 21:47:10
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: Emma Elisabeth!

SV: dt tror jag nog :P

2009-09-01 @ 22:33:05
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0