Hejhopp

Skrivet den: 2009-09-15, Klockan: 22:53:14,
Vetni vad, att vara nyduschad måste vara bland de bästa som finns. Speciellt efter träning. Rent hår, nyrakade ben, insmord, slut körd i kroppen .. ja ni vet. Det är riktigt mysigt faktiskt.

Sitter här just nu (nyduschad, haha) och funderar på om jag ska kika film. "Kung Fu Panda" hade jag som tänkt mig (för det verkar inte vara någon som vill kolla den med mig?! hallå den verkar ju bra!), men har sett att klockan tickat iväg, känns lite sent för det så tror jag spenderar min kväll framför datorn istället. Min nya bästa vän typ.
Sedan blir det att sova sjäääälv, igen.
Tur att det här inte är för sisådar 2 veckor sen. Då hade det här varit hemst! Men, mitt humör har varit otroligt mycket jämnare och bättre den senaste veckan, så jag dör inte nu. Gillar inte att sova själv nu heller, men har jag ingen sovkompis så är det ingen undergång.

Börjar 8 imorgon, så ska nog ta och bädda ner mig strax. Letar bara upp nån liten bild att lägga upp innan.


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0