7 september

Skrivet den: 2009-09-07, Klockan: 15:18:34,
Det känns som om det hänt en del nu på några dagar.
Jag har hunnit färga mitt hår - mörkrött med typ .. orangea slingor, gissa om jag ser blek ut i ansiktet nu! Jag har beställt möbler till mitt rum, målningen är igång, jag och Axel har hunnit vara tillsammans ett halvår, gud vad fort tiden går! <3 (ja, nu låter det som att jag varit borta från bloggandet i månader när det i själv verket bara är någon dag. haha).



Nånå, idag var det skola från 10.35 - 13.50, chill som tusan! + att vi fick veta att vårat shema blivit lite ändrat, så får bla sluta en halvtimme tidigare på tisdagar, how nice?

Nu ska jag kolla om jag hittar någon bra soffa på blocket eller något (låter lite lodis tyvärr, men jag vill ha en soffa som är både mjuk och snygg och jag känner INTE för att slösa 4-5000 på det ... ) och bara vänta på att my husband ska komma förbi en sväng.
Åh du ska veta hur glad jag är att jag har dig, vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig! <3                           
Nä, nu måste jag avrunda innan inlägget blir allt för långt, pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0