Sådant som värmer, sådant som behövs <3

Skrivet den: 2009-09-26, Klockan: 18:33:11,
Åh vad Elisabeth är söt! Hon konkurerar lätt med de bästa i världen den tjejen! Jag sankar henne helt galet mycket också. Jag måste bara visa er vad hon skrev på sin blogg idag:

"Jag saknar dig så otroligt mycket Matilda, det är helt sjukt, och hemskt. Jag längtar så extremt mycket till julen. Då kommer jag till Kiruna, och då får jag se dig igen. Då ska vi ha det kul, jag ska såva hos dig, och så ska vi ha nå maraton av film, vi ska sjunga Sing Star, spela Guitar Hero, ha våra nattmåltider. Vi ska INTE dricka vin med socker i. Vi ska prata, prata, prata och prata lite till. Vi ska skratta ihjäl oss, (nästan åtminståne) åt hemska bilder som vi tar. Och dt ska inte vara som i Björkliden, att en unge helt ut av det blå kom helt upp i ansiktet på mig, och höll på att ta livet av mig. Vi ska lyssna på The Hives, och spela 500, eller Hej knekt med din syster. Vi ska spela The Sims 3, med din galna syster. Haha. 
Altså, fy fan
(förlåt) vad jag saknar dig.
Jag älskar dig gumman, glöm inte det. Snart kommer jag och tar hand om dig. Puss på dig."




Gissa om sånt får ens humör på topp? Det behövdes verkligen <3
Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och fundera ut vad som händer. pussipuuuss!

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Naaaaw <3

2009-09-26 @ 20:57:06
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0