Nyklippt

Skrivet den: 2009-09-02, Klockan: 11:11:58,
Nu är jag nyklippt! Det behövdes verkligen, ooooj det var slitet .. men tror ärligt talat inte det syns så mycket att jag klippt. Fast min bror sa iallafall nyss "det ser ut som om du har mindre hår nu", och det är ju iallafall nått, även om det inte lät så positivt, haha!

Börjar skolan om sisådär 50 min. Det tråkiga är att mitt hår kommer se ut som ett kråkbo när jag väl kommer fram till skolan och det är ju inte det roligaste, speciellt inte när man just klippt sig. Det förvandlas till ett kråkbo så fort jag går ut ... nä, ärligt talat jag behöver nog bara tänka tanken att gå ut.
Det är nog det värsta med hösten - det regnar och blåser jämt ! ALLTID! usch!

Nu ska jag göra ett sista tappert försök att fixa mitt hår så det tål höstvädret. Vi ses allihopa :---)

/  Matilda

Kommentarer
Postat av: sofia

men de e ju super bra!!

2009-09-02 @ 12:22:45
URL: http://simpleheart.blogg.se/
Postat av: Emma Elisabeth!

SV: Närå, hadde inte tänkt det häller. ;)

Jag ska inte vara utan blogg länge heller. skriver när jag känner för det.

2009-09-02 @ 17:22:48
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0