Ny bloggdesign på G (y)

Skrivet den: 2009-09-21, Klockan: 01:53:31,
Åh, nu börjar det likna någonting!
Har suttit här och redigerat min bloggdesign i  e v i g h e t e r och nu börjar det mesta bli klart ... utom headern och bakgrunden. (har en testblogg som jag redigerar på, så därför NI inte ser någonting, rätt smart att ha så ändå, då kan man fixa lite i taget utan att det ser heeelt koko ut)Men jag hoppas verkligen jag blir nöjd med den här desigen, så mycket tid som jag lagt ner :)

Här kan ni få en litenlitenliten titt på hur det blir.






Nu är det verkligen på tiden för mig att dra mig till sängs, nog börjar jag 10.35, men man måste ju få lite sömn ändå, det här börjar ju ta mig från vettet. haha. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

looking good, ha!

2009-09-21 @ 19:26:57
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0