Min nya telefon!"

Skrivet den: 2009-09-21, Klockan: 17:53:33,
Här sitter jag och försöker banka liv i mitt huvud.
Det går inte bra. Jag har små aningar om att det kan bero på att jag bara fick 5 timmars sömn inatt, och under sommaren har jag vant mig med minst dubbelt så mycket. Men har även andra aningar vad det kan bero på. Nåja, livet suger ibland och jag vill inte plugga.

Hoff, och alldelens precis NU, fick jag världens press att börja plugga. Tack Joel, otroligt mycket tack! Not. Men jag kanske tackar dig sen. haha.

Föressten har min telefon fursvunnit, gått upp i rök. Typ. Tur att jag hade så mycket att göra på spanskan så jag hann rita mig en telefon där -inte så kul att vara telefonlös vetni.
....och tur att jag är så possitiv. Men efter regn kommer solsken, så än är det inte kört!


nice, huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0