Måndag måndag

Skrivet den: 2009-09-21, Klockan: 15:46:59,
Tog en timme för mig att vandra hem idag. Strosade runt på stan och väntade på sanne så vi kunde köpa biobiljetter, så imorgon blirdet bio!


Ska försöka sätta mig in i pluggandet ett litet tag nu. Och bara ett litet för mer hinner jag inte.


Hade lite om studieteknik idag på svenskan. Var otroligt tråkigt så fick inte ens nästan med mig hälften av vad hon sa, men fick mig ändå att tänka på att jag kaske borde börja tänka på den också. Är så lätt värt om man är bra på att plugga ... vilket jag verkligen inte är.
Den här bilden fanns i häftet vi skulle jobba med, vet inte om ni ser vad det står, men är det någon mer som känner igen sig i det här`?
"From the book, through the head, and gone forever" hahah, går inte att beskriva det bättre.

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

2009-09-22 @ 11:09:00
URL: http://vampire.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0