Lördagsmys

Skrivet den: 2009-09-12, Klockan: 17:22:15,
Det känns rätt ensamt hemma just nu, bara jag och söta hunden här. Fast jag klagar inte!
Har iallafall hunnit måla färdigt allt idag och ... ja mer har jag inte hunnit med.  Men ni anar inte hur glad jag är! Nu är det bara vänta tills 22:a (då komer mina möbler) och sen flyttar jag in ... ut(?) Wiiihooo! Happyface!

Mina planer för resten av dagen är promenad med hunden, dusch och sen en massa mys framför TV:n. Låter topp om ni frågar mig. Ska försöka orka mig till någon affär och köpa något gott också. För sånt är väl bra att kurera sig med ? (a) haha.

Ska inte slösa mer tid på datorn nu, take care!

Kommentarer
Postat av: michaela

sv ; ja på NU måste vi ! ;) tisdag passar bra ! :) puss på dig ! <3

2009-09-12 @ 23:05:41
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0