Klätterkväll

Skrivet den: 2009-09-02, Klockan: 17:49:21,
Sikken miss att jag inte fick mvg i hk säger jag bara. Idag har jag glänst med mina matlagnings kunskaper igen och gjort köttbullar och pressad potatis till. Fast det är inte för inte ska jag tillägga. Ni kanske vet det jag sagt om min mobil?
Egentligen skulle den varit en av min pappas ägodelar vid det här laget, men han är så snäll så, så bara om jag verkligen visar att jag vill ha den, och lägger ner lite arbete nu så kommer jag få den!. Så det är vad jag gör.
Laga mat är faktiskt lite kul, men uff så .. tidskrävande!

Nu ska jag jobba lite matte. Hu hemskt! Men, man måste ju prioritera. Hellre nu än i USA helt enkelt.
Sedan blir det klättring, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0