Jo, ett deppinlägg

Skrivet den: 2009-09-02, Klockan: 21:05:42,
Usch jag är så deppig nu. Känner att tårarna är ungefär |--| så nära att komma nu, och helt ärligt är det ingen vettig anledning till det. Det är så jobbigt, för jag  försöker verkligen att hålla humöret uppe, försöker vara glad. Men det går bara inte.
När saker går snett hela tiden, man har för mycket tankar, för mycket press. Då blir det så iallafall.

Det är såna här tillfällen som är värst - när jag är själv. Jag känner mig ärligt talat som världens psykfall just nu. Inte kan jag ringa eller smsa någon heller. Har hela 0.36 kr på mobilen, toppen.
Börjar fundera på att ta och bädda ner nig redan nu, ska väl ändå sova själv. Jag förstår inte att det ska vara så jobbigt, borde det vara så?

.. och det var ju sånt här jag skulle sluta med. Förlåt. Det är inte så jäkla kul att läsa såna här depp inlägg hela tiden.
Jag kan ju iallafall tillägga - ring mig gärna !

Kommentarer
Postat av: rebecca

dude, du har börjat med p-pillrerna va? allting blir typ hundra gånger värre -.- så jag förstår vad du menar med att allting släpper .. fast dude, det kan vara bra att gråta av sig!

2009-09-03 @ 17:36:08
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0