Jag längtar till vintern nu ♥

Skrivet den: 2009-09-26, Klockan: 03:35:47,
...är sjukt less på regn. Fyusch! Nu vill jag ha snö. Längar efter min dunjacka, mörkret, värmeljus, julstämmning. Åka skidor! Ja det är ju mer vårvinter, men vårvinter är nästan det bästa (+julen så klart, :D)
Nu ska ni banne mig få en blidbomb!









Haha jag bjuder på de där jäkla bilderna ;)




Update, glömde publicera innan jag gick ut ikväll.
Nu ska jag leta efter muffinsen som vi bakade ikväll, och sedan ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. För blä, kommer då inte kunna somna fort i natt, ett som är säkert iallafall. Godnatt allt folk.

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Du skulle inte lägga ut dåm där hemska bilderna! :O

Kan du skicka dåm till mig? :D

2009-09-26 @ 12:57:01
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0