Fredag igen, tjoho!

Skrivet den: 2009-09-18, Klockan: 12:16:32,
Tänk att det redan är fredag. Veckorna går så fort, skönt!
Sitter här hemma nu, vilket jag gjort hela dagen - ingen skola för min del idag alltså. Ikväll ska jag iallafall satsa på Idol + godis + Sofie. Ni vet nyöppnade badhuskiosken? Läste att de hade 160 olika godissorter, gissa om jag blev sugen på godis?! haha

Har försökt jobba matte nu i ca 1.5 h eftersom jag då missade matten idag. Men datan tar som upp all min tid ... ska slita mig härifrån nu på momangen för måste på stan och utföra viktiga ärenden! See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Jenny

160?! Mumma! :D

2009-09-18 @ 17:24:45
URL: http://jennystrandgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0