Flickan som lekte med elden

Skrivet den: 2009-09-22, Klockan: 16:36:20,
Ikväll går jag, Axel, Sanne och Robin på bio! Flickan som lekte med elden, för er som inte listat ut det redan. haha.
Har hört att den är bra - men inte lika bra som första. Alla säger så, så kanske ska man inte ha allt för höga förväntningar då. Men jag tror ändå den kommer vara toppen.
Godis ska jag äta till. Herregud vad jag har tjatat om just det idag. Men sånt händer när man är hungrig och godis fasnar i tankarna!

Nu ska jag äta någonting, vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: ja, fast jag ska betala autogiro så länge jag orkar ha kvar där. För jag vill inte börja tjorva med det nu, allt med mamma och sådär .. hon har som inte tid, lust eller ork att följa med, kolla kostnader osv osv .. : )

2009-09-22 @ 21:53:51
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0