Love life, love chocolate

Skrivet den: 2009-09-28, Klockan: 16:24:48,
Nu tänkte jag faktiskt ta och visa er mitt rum. Insåg just att kvalitén inte var det bästa på mina bilder, nä den var jätte dåligt på vissa faktiskt, men så går det när man inte orkar leta fram den fina systemkameran utan envisas med att använda mobilkameran.

Ni får först se  före/efter bild. Lite skillnad vart det allt, haha!


 



Fast det saknas ännu en massa som sagt ... men så här är det just nu, och det är faktiskt himla mysigt tycker jag.
Nu ska jag nog ta mig ut i den friska luften och promenera lite. Fick sån plötsig lust att bara gå, så det är precis vad jag ska göra. Sen ikväll blir det Box, förhoppningsvis, sen skynda hem och idoooool.
Kanske hörs vi senare, kanske inte. Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: michaela

åååhh vad fint ! :)

2009-09-28 @ 17:36:39
URL: http://soniamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0