Fullt-upp-dag

Skrivet den: 2009-09-25, Klockan: 13:48:41,
Nu mina vänner ska jag bygga mina möbler! Det känns nog ungefär bäst. Fast känner ni för det får ni mer än gjärna komma och hjälpa till. haha. Ni vet säkert hur det är att bygga ikea möbler -.-
Det värsta är att jag aldrig läser instruktionerna ... ja ni fattar säkert. Man får bygga om sakerna minst 3 ggr.

Känns som om jag har fullt upp hela dagen idag, och det känns bara brabrabra!

Btw så åkte Axel till Övertårneå idag för att spela och pappa åkte nyss med taxin för att ta sig till flyget och sedan Lidingöloppet. Lycka till till er båda!



Åh, jag kommer ihåg när den här låten spelades alltid-alltid på tv och radio.

Jag satt och spelade och sjöng den förjämnan.

Det är verkligen en myslåt!


Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Jag vill gärna hjälpa dig gumman, men.. det går typ inte :S

2009-09-25 @ 14:55:27
URL: http://emmathelion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0