Jag ♥ doftljus

Skrivet den: 2009-09-23, Klockan: 18:03:24,

Hejsan!

Sitter i köket och pluggar kemi. Tända ljus, bullar och bonaqua har jag också här, kan ju nästan inte bli bättre! haha. Eller ja, jag pluggar inte at the moment, men jag har pluggat nyss.
Första provet har vi imorn, och jag om någon borde väl vara nervös för att jag inte kan ett skvatt av andra kapitlet, men jag orkar inte vara nervös. Nä, tar det som det kommer istället. Plugga suger :)

. . . .

Föressten, imorgon kommer mina möbler, tjohoooo! Förhoppningsvis är jag då inne på det sista dagarna i mitt nuvarande rum. Det känns totalt, fullständigt, fullkomligt TOPPEN!

Nu ska jag kika runt lite här på datan, sen mer pluuuuugg. Har för säkerhetskull gömt min telefon, så jag inte får för mig att ägna nå tid åt den. haha. Ganska smart idé ändå ;)
Hejdåååå!

Kommentarer
Postat av: Emma Elisabeth!

Fy vad snygg din blogg har blivit!! :O

2009-09-24 @ 23:11:01
URL: http://vampire.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0