Robin Bengtsson !

Skrivet den: 2009-09-19, Klockan: 00:15:36,
Sofie pallrade sig hem för inte så länge sen. Nu ligger jag här i sägen och känner mig fet, höhö, ovanligt efter att jag varit med Sofie. Vi är ju för söta alltså!
Just nu lyssnar jag på Robin Bengtsson på youtube, shit männsikan är grymt bra på att sjunga! ♥


Åh jag älskar ju den här låten, så upptäcker jag att Robin också sjungit den i idol!
Mer hittar ni iaf HÄR!


Nyss var jag helt äckligt trött, men det har gått över lite nu. Funderar på att börja fixa lite på en ny bloggdesign eller så. Har ingen aning på vad jag vill ha, men bara det är förändring. Den här bara skriker sommar, och det är ju inte direkt sommar vad jag kan se. Vi får se om min energi räcker så långt.
Hoppas ni haft en bra fredag iallafall, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar;

Jaha, vad vill du byta till musik eller bild och från vad? :)

2009-09-19 @ 11:44:40
URL: http://iamfallingapart.blogg.se/
Postat av: Sandra

btw, låten är jäkligt bra och det är Robin med! ;)

2009-09-19 @ 11:45:22
URL: http://iamfalllingapart.blogg.se/
Postat av: Sofie :D

Haha, vi är ju knas :D Alltid godis som gäller xD Löööve asså x) Och! Danne fyller år idag och så var vi till den kiosken och köpte precis 1 kilo godis xD

2009-09-23 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0