Designbyte

Skrivet den: 2009-09-24, Klockan: 12:03:37,
Plötsligt fick jag idén att NU måste jag byta desigenen. Så gjode bara en header så att jag inte skulle vara helt utan. Så fort jag hinner ska jag fixa mig en bra header, men inte nu, har inte bilder inne på datan och har inte orkat ta mig tid till att fixa det så nu får det er ut såhär ett tag.
Är en del annat som också ska fixas, men vi får se när det hinns med. :)

. . . . . . .

Hade provet på morgonen idag, och det var ingenting att oroa sig över faktiskt! Hade trott att det skulle bli värsta feting provet, haha, men det här var ju ingenting! Skönt. Vet att det var lite som gick snett, men inget farligt hoppas jag.
Efter det fick vi hål. 3 timmars hål - väääry najjs! Nu ska jag slita mig härifrån, pusshej!

Kommentarer
Postat av: rebecca

det vart ju toppenbra!

2009-09-24 @ 18:46:30
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0