Brahumördag

Skrivet den: 2009-09-03, Klockan: 22:46:37,
Idag har jag, förlåt, varit jävligt duktig måste jag säga. Om ni bara visste hur många timmar jag har jobbat matte! Men nu har jag iallafall jobbat så långt som jag måste, och lite till faktiskt. Känns grymt bra!
Mycket mer än det har jag inte hunnit med, förutom att äta supergod fruktsallad som jag och Axel gjorde typ (y) haha, händelserik dag.se  (:

Har varit på nästan konstigt bra humör  nästan hela dagen idag också, vilket känns grymt bra! Snart blir det nog att bädda ner sig i sängen också, myys myys. Dessutom är det jag som har längst sovmorgon imorn, hehehee!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jadu, bra fråga där. mitt håller då i sig, men.. det har jag väl anledning till.

2009-09-04 @ 00:04:37
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0